

Vloženie kódu a odpredaj starého zariadenia

Ako zistím IMEI zariadenia?
- IMEI nájdete zadaním kódu *#06# na klávesnici. Automaticky sa Vám na displeji zobrazí kód. Ak máte možnosť využitia dvoch SIM kariet v zariadení, na displeji uvidíte 2 IMEI kódy.Text ako zistim IMEI
- Niekedy majú smartfóny IMEI číslo aj na slote na SIM kartu.
- Niektoré smartfóny majú IMEI umiestnený pod batériou.
- IMEI je možné nájsť aj na krabici od telefónu či v záručnom liste.

Ako získam kód
- Po schválení registrácie telefónu série Galaxy S22 v aplikácii Samsung Members obdržíte e-mail s postupom na vygenerovanie e-vouchera.
- E-voucher(kód) je nutné vygenerovať do 7 dní v aplikácii Samsung Members v časti "Výhody" od obdržania e-mailu. Inak nárok na bonusy zaniká. E-voucher nie je možné získať prostredníctvom iného zariadenia, ako prostredníctvom zariadenia, ktoré bolo zaregistrované v kampani.
Postup výkupu a uplatnenie bonusu:

1

2

3
1. Predobjednajte a predregistrujte si nový Galaxy S22 │ S22+ │ S22 Ultra
Predobjednajte Samsung Galaxy S22 Ultra do 24.2.2022 a predregistrujte TU do 24.2.2022*
Predobjednajte Samsung Galaxy S22 │ S22+ do 10.3.2022 a predregistrujte TU do 10.3.2022*. Po úspešnej predregistrácii obdržíte emailom unikátny Tokenkód potrebný v ďalšom kroku.
*Predregistrácie po tomto dátume nebudú možné a nevznikne tak nárok na získanie bonusu za predobjednanie.
2. Zaregistrujte v aplikácii Samsung Members do 31.5.2022
V zakúpenom Galaxy Galaxy S22 │ S22+ │ S22 Ultra otvorte aplikáciu Samsung Members, časť „Výhody“ a registrujte svoj nový telefon s týmito údajmi:
- Dátum nákupu (z nákupného dokladu)
- Predajňa a Nákupný doklad
- Model a IMEI sa načíta automaticky
- Osobné udaje z účtu Samsung account
- Tokenkód
Po úspešnej registrácii a kontrole údajov v aplikácii Samsung Members získate e-voucher (unikátny kód) ktorý zadáte na stránke www.novysamsung.sk a zaregistrujete model a stav starého zariadenia, ktoré chcete odpredať.
Kód z e-voucheru na získanie bonusu až 200€ môžete vložiť do 30.6. 2022 tu.
Kód z e-voucheru na získanie Galaxy Buds Pro Silver za 1€ uplatnite na www.samsung.sk
3. Získajte k výkupu až 200 € bonus
Výkupná cena za staré zariadenie vrátane bonusov bude vyplatená priamo na výkupnom mieste alebo bankovým prevodom na účet po validácii stavu starého zariadenia a zaregistrovaných údajoch Výkupný bonus pri predobjednávke Galaxy
Variabilné výkupné ceny a bonusy si môžete pozrieť tu.
Starý telefón možete doručiť na výkupné miesto osobne alebo kuriérom. Ak si počas registrácie zvolíte osobné odovzdanie, tak váš starý telefón posúdime priamo na výkupnom mieste a variabilnú výkupnú cenu za starý telefón vrátane bonusov vám vyplatíme ihneď. Nemusíte tak čakať na bankový prevod alebo kuriéra.
Kompletný zoznam 55 výkupných miest najdete tu.
Vyberte model vášho starého zariadenia
Samsung
Ostatné

Galaxy S10

Galaxy S10+

Galaxy Note10

Galaxy Note10+

Galaxy S20

Galaxy S20+

Galaxy S20 Ultra

Galaxy S20 FE

Galaxy S21

Galaxy S21+

Galaxy S21 Ultra

Galaxy Note20

Galaxy Note20 Ultra

Apple iPhone 12 Pro Max

Apple iPhone 11 Pro Max

Apple iPhone 13

Apple iPhone 13 Pro Max

Apple iPhone 13 mini

Apple iPhone 12 mini

Apple iPhone XR

Apple SE (2020)

Xiaomi 11 Lite

Xiaomi 11T

Huawei P30

Huawei P30 Pro

Huawei P30 Lite

Motorola Edge 20 Lite

Honor 50 Lite
Ostatné modely:
- Registrácia nového Galaxy S22│S22+│S22 Ultra v aplikácii Samsung Members bude možná do 31.5.2022 a iba s Token kódom získaným v predregistrácii.
- Registrácia na výkup starého zariadenia na novysamsung.sk bude možná do 30.6.2022 iba s kódom získaným po schválení registrácie v aplikácii Samsung Members.
- Na jednu registráciu na výkup cez novysamsung.sk je možné zaregistrovať maximálne dva rôzne modely nového zariadenia Samsung série Galaxy S22.
- Podrobné pravidlá a viac informácií nájdete tu.
- Variabilná výkupna cena za starý telefón sa može meniť v závislosti od stavu vykupovaného modelu.
Zoznam partnerov
AGEM
Alza.sk
ANDREA SHOP
ANDREA SHOP Šala
ATC
Datacomp
DATART
DATES MOBILE
digitall.sk
DOMOSS
Elektromax
hej.sk
IRD retail services, s. r. o
NAY
Mobil Partner
mall.sk
mobilonline.sk
mp3.sk
O2
Orange
Planeo Elektro
Samsung značková predajňa Bratislava Avion
Samsung značková predajňa Bratislava Bory
Samsung značková predajňa Banská Bystrica
Samsung značková predajňa Košice
Samsung Značková predajňa Žilina Aupark
TPD
SETEL, s.r.o.
Šeko Shop
samsung.sk
Slovak Telekom
FAQs
Ako funguje program „Nový Samsung“?
Tento program umožňuje zákazníkom, ktorí si predobjednali Samsung Galaxy S22, S22+ alebo S22 Ultra odpredať svoj starý telefón a získať až 200€ bonus k variabilnej výkupnej cene starého telefónu. Kliknite tu pre úplné znenie podmienok kampane.
Aké mobilné zariadenia sa v rámci programu "Nový Samsung" vykupujú?
Úplný zoznam mobilných telefónov, ktoré sa v rámci tohto programu vykupujú, je k dispozícii na webovej stránke www.novysamsung.sk. Na tejto stránke je možné (po zvolení vášho zariadenia a vyplnení jeho funkčnosti a stavu) v detailnom nacenení zistiť orientačnú výkupnú cenu. Táto cena je iba orientačná a môže sa zmeniť v závislosti od skutočného stavu zariadenia po jeho posúdení naším pracovníkom
Čo ak sa môj telefón v zozname nenachádza?
V prípade, že sa váš telefón v zozname nenachádza, napíšte nám na info@novysamsung.sk a my vás budeme obratom kontaktovať.
Čo určuje hodnotu vášho telefónu?
Výkupná cena mobilného telefónu je závislá od jeho technicko-vizuálneho stavu a miery morálneho opotrebovania.
Ako zistím model svojho mobilu?
Väčšina mobilných telefónov má označenie modelu vytlačené na výrobnom štítku v zadnej časti telefónu, pod batériou alebo na krabici. Ak sa vám takýmto spôsobom nepodarilo zistiť aký model máte doma, navštívte nás na niektorej predajni a my vám ochotne pomôžeme.
Aký stav mobilu môžem označiť ako „nový“?
Nový telefón je nepoužívaný, v kompletnom balení a so záručným listom. Mobil bol kúpený na Slovensku a od jeho kúpy neuplynuli viac ako 2 mesiace.
Môžem telefón označiť ako „nový“, ak má menej ako 2 mesiace, ale má rozbitý displej?
Bohužiaľ nie. Vzhľadom na výšku nákladov spojených s výmenou displeja je potrebné označiť telefón ako „používaný“.
Ako môžem preniesť svoje údaje a kontakty do nového telefónu?
Údaje zo starého zariadenia môžete do nového zariadenia preniesť pomocou niektorej z aplikácií Samsung Cloud alebo Smart Switch. Samsung Smart Switch – Viac na: http://www.samsung.com/sk/apps/smart-switch/ Samsung Cloud - Viac na: http://www.samsung.com/sk/apps/samsung-cloud/ V prípade potreby máte možnosť navštíviť niektorú z našich značkových predajní, kde vám s prenosom údajov radi pomôžeme. Zoznam predajní nájdete na: http://www.samsung.com/sk/retail/retail.html
Aké sú podmienky pre odkúpenie?
Aby sme mohli zariadenie od vás odkúpiť, je potrebné vyplniť povinné údaje na web stránke novysamsung.sk, dokončiť registráciu a zároveň byť plnoletý s plnou spôsobilosťou k právnym úkonom.
Kam mám staré zariadenie poslať alebo kde ho môžem fyzicky odovzdať?
Po vyplnení registrácie na vyššie uvedenej web stránke máte dve možnosti ako nám odovzdať váš starý telefón:
-
Zdarma zaslať naším kuriérom.
- Je nutné odstrániť z telefónu všetky osobné údaje, heslá, SIM kartu, MicroSD kartu a uviesť telefón do výrobného nastavenia.
- Telefón bezpečne zabaliť a pripraviť na vyzdvihnutie kuriérom.
- Odovzdať telefón na niektorej z predajní určených Organizátorom. Kompletný zoznam výkupných miest najdete tu
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Pre informácie o produktoch Samsung kontaktujte prosím našu infolinku 0800 72 67 86. Pre informácie o odkúpení starého zariadenia kontaktuje prosím infolinku výkupu na telefónnom čísle +421 948 904 633 alebo prostredníctvom e–mailu info@novysamsung.sk.