Zistite cenu Vášho starého telefónu:


Ako postupovať aby ste odpredali starý telefón a vybrali si nový Samsung

1

Odpredajte svoje staré zariadenie

2

Vyberte si nový Samsung

3

Na predajni zaplaťte len rozdiel v cene

1

Registrácia starého zariadenia, ktoré chcete odpredať.
Na stránke www.novysamsung.sk zákazník zaregistrujte model a informácie o stave starého zariadenia.

2

V sekcii Výber nového telefónu vyberte:
  • model zariadenia o ktorý máte záujem,
  • veľkosť pamäte nového zariadenia,
  • farbu nového zariadenia

3

Zaplaťte rozdiel v cene
Cena nového zariadenia je ponížená o výkupnú cenu starého zariadenia. Výkupná cena Vám bude vyplatená ihneď po zrealizovaní výkupu na partnerskej predajni.

FAQs

Ako funguje program „Nový Samsung“?

Tento program umožňuje zákazníkom, ktorí majú záujem zakúpiť si Samsung Galaxy S21 5G, S21+ 5G, S21 Ultra 5G, a odpredať svoj starý telefón a získať výhodnú výkupnú cenu.
Kliknite tu pre úplné znenie podmienok k programu „Nový Samsung“

Aké mobilné zariadenia sa v rámci programu "Nový Samsung" vykupujú?

Úplný zoznam mobilných telefónov, ktoré sa v rámci tohto programu vykupujú, je k dispozícii na webovej stránke www.novysamsung.sk. Na tejto stránke je možné (po zvolení vášho zariadenia a vyplnení jeho funkčnosti a stavu) v detailnom nacenení zistiť orientačnú výkupnú cenu. Táto cena je iba orientačná a môže sa zmeniť v závislosti od skutočného stavu zari!adenia po jeho posúdení naším pracovníkom

Čo ak sa môj telefón v zozname nenachádza?

V prípade, že sa váš telefón v zozname nenachádza, napíšte nám na info@novysamsung.sk a my vás budeme obratom kontaktovať.

Čo určuje hodnotu vášho telefónu?

Výkupná cena mobilného telefónu je závislá od jeho technicko-vizuálneho stavu a miery morálneho opotrebovania.

Ako zistím model svojho mobilu?

Väčšina mobilných telefónov má označenie modelu vytlačené na výrobnom štítku v zadnej časti telefónu, pod batériou alebo na krabici. Ak sa vám takýmto spôsobom nepodarilo zistiť aký model máte doma, navštívte nás na niektorej predajni a my vám ochotne pomôžeme.

Aký stav mobilu môžem označiť ako „nový“?

Nový telefón je nepoužívaný, v kompletnom balení a so záručným listom. Mobil bol kúpený na Slovensku a od jeho kúpy neuplynuli viac ako 2 mesiace.

Môžem telefón označiť ako „nový“, ak má menej ako 2 mesiace, ale má rozbitý displej?

Bohužiaľ nie. Vzhľadom na výšku nákladov spojených s výmenou displeja je potrebné označiť telefón ako „používaný“.

Ako môžem preniesť svoje údaje a kontakty do nového telefónu?

Údaje zo starého zariadenia môžete do nového zariadenia preniesť pomocou niektorej z aplikácií Samsung Cloud alebo Smart Switch. Samsung Smart Switch – Viac na: http://www.samsung.com/sk/apps/smart-switch/ Samsung Cloud - Viac na: http://www.samsung.com/sk/apps/samsung-cloud/ V prípade potreby máte možnosť navštíviť niektorú z našich značkových predajní, kde vám s prenosom údajov radi pomôžeme. Zoznam predajní nájdete na: http://www.samsung.com/sk/retail/retail.html

Aké sú podmienky pre odkúpenie?

Aby sme mohli zariadenie od vás odkúpiť, je potrebné vyplniť povinné údaje na web stránke novysamsung.sk, dokončiť registráciu a zároveň byť plnoletý s plnou spôsobilosťou k právnym úkonom.

Kam mám staré zariadenie poslať alebo kde ho môžem fyzicky odovzdať?

Po vyplnení registrácie na vyššie uvedenej web stránke máte dve možnosti ako nám odovzdať váš starý telefón:

  1. Zdarma zaslať naším kuriérom.
    • Je nutné odstrániť z telefónu všetky osobné údaje, heslá, SIM kartu, MicroSD kartu a uviesť telefón do výrobného nastavenia.
    • Telefón bezpečne zabaliť a pripraviť na vyzdvihnutie kuriérom.
  2. Odovzdať telefón na niektorej z predajní výkupcu: https://www.novysamsung.sk/vykupne-miesta/

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Pre informácie o odkúpení starého zariadenia kontaktuje prosím infolinku výkupu na telefónnom čísle +421 948 904 633 alebo prostredníctvom e–mailu info@novysamsung.sk.